De Munt is het federale operahuis in de hoofdstad van Europa dat internationaal gerenommeerde operaproducties realiseert en tevens dansprogrammering, concerten en recitals presenteert.
Als beheerder betaling bijkomend & artistiek personeel, maak je deel uit van de afdeling personeel & administratie. Je staat in voor de loonadministratie van het bijkomend en artistiek personeel.
Taakbeschrijving
Je beheert het proces van de verschillende uitbetalingen van het bijkomend personeel conform de sociale en fiscale wetgeving en de binnen de organisatie van kracht zijnde reglementering ;
Je zorgt voor de invoer en de controle van de gegevens in de gebruikte software;
Je maakt de berekening van de vergoedingen voor het aanvullend pensioen ;
Je controleert iedere maand de RSZ-inhoudingen van de aanvullende pensioenen ;
Je beheert de dossiers van de bijkomende personeelsleden (C4, loonfiches, enz…) en maakt op aanvraag de tewerkstellingsattesten op voor het vast en bijkomend personeel ;
Je zorgt voor de berekening en uitbetaling van woon-werkverplaatsingen met het openbaar vervoer ;
Je verzorgt de uitbetaling van de contractafsluitingen (vakantiegeld en betaald verlof) ;
Naast het beheer van de betaling van het bijkomend personeel, verzorg je eveneens de betaling van de gages / honoraria / facturen van solisten, musici en het creatiepersoneel van kleine producties ;
Je beheert de contracten van een deel van het bijkomend personeel ;
Je treedt op als contactpersoon voor zowel interne als externe partijen (personeelsleden, officiële instanties, enz…) wat betreft je specialisatiedomein ;
Sommige andere taken zoals het vertalen en schrijven van diverse documenten zullen je toevertrouwd worden ;
Indien nodig, treed je op als back-up voor het beheer van werkongevallen en voor de opmaak van contracten.
Profiel
Je bent in het bezit van minstens een bachelordiploma (human resources, boekhouding, sociaal recht,…) en beschikt over een gedegen professionele ervaring van enkele jaren;
Je beschikt over een goede kennis van het sociaal en fiscaal recht ;
Je hebt een goed gevoel voor communicatie en organisatie ;
Je hebt een goede schrijfvaardigheid ;
Je hebt ervaring met computertoepassingen voor payroll en boekhouding en je kan je snel vertrouwd maken met deze van de Munt ;
Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie ;
Je bent zorgvuldig en je kan omgaan met zwaardere werkperiodes ;
Je hebt een uitstekende kennis van zowel het Nederlands als het Frans en een goede kennis van het Engels ;
Je hebt een uitstekende kennis van de gebruikelijke computerprogramma’s (Word, Excel en Mail).
Aanbod
Voltijds contract van onbepaalde duur vanaf december 2017 – januari 2018 ;
Woon- werkverkeer met openbaar vervoer 100 % vergoed ;
Een dynamische culturele werkomgeving.
Interesse?
Stuur je cv en motivatiebrief vóór 7 oktober 2017 naar jobs@demunt.be met vermelding “beheer betaling bijkomend en artistiek personeel”