Voor de non-profit organisaties is het een uitdaging om zich een aantrekkelijk imago aan te meten: ondanks het feit dat ze grote troeven hebben om uit te spelen worden ze nog al te dikwijls miskend door potentiële kandidaten. Dat is een van de conclusies van de studiedag HR Challenges in Non Profit georganiseerd in november laatstleden.
Op donderdag 3 juni, buigen HR Tribune en Randstad zich tijdens een interactieve workshop verder over deze thematiek en reiken concrete oplossingen aan om de “employer branding” te ontwikkelen. De workshop heeft plaats in de Kruidtuin van 10 tot 12.30 uur gevolgd door een lunch om informeel verder van gedachten te wisselen.
Programma
10:00 | Inleiding en plenaire sessie (tweetalig) : Het begrip aantrekkelijkheid en haar criteria |
10:45 | Oefeningen en bedenkingen (in beide talen) |
11:30 | Pauze |
11:45 | Samenbrengen van de bevindingen in plenaire sessie (tweetalig) |
12:30 | Lunch |
Plaats
Le Botanique
Koningsstraat 236A – 1210 Sint-Joost-ten-Node