Een HR-informatiesysteem als ondersteuning bij de realisatie van de HR-strategie: u droomt ervan, maar denkt bij uzelf dat een dergelijke tool niet binnen het bereik ligt van de non-profitbedrijven? Vergis u niet! Er bestaan systemen die specifiek aangepast zijn aan de non-profitsector.
In navolging van de studiedag van 31 januari ‘Innovation + Quality + Metrics’ organiseren we in de loop van 2012 drie workshops waarbij we de theorie in de praktijk brengen. Deze eerste workshop zal wijzen op verschillende mogelijkheden en zeer concrete oplossingen voorstellen om u toe te staan bij het beheer van de human resources te beschikken over zo precies mogelijke informatie. Bovendien hebben we het ook over welke van de vele indicatoren het meest relevant zijn.
Programma
9u15 | Verwelkoming |
9u30 | Start van de workshop, ingeleid door Christophe LO GIUDICE, hoofdredacteur van Peoplesphere |
9u45 | Hoe zet je de stap naar meer HR-efficiëntie en draag je beter bij aan de strategie, aangepast aan de realiteit van de non-profitorganisaties, Charles-Eric SIMONS (HR Access) |
10u30 | Praktijkgetuigenis: Centre Hospitalier de Wallonie Picarde (CHwapi), Vinciane SENTE, HR-directeur |
11u15 | Pauze |
11u30 | Interactieve workshop in twee groepen, geleid door de specialisten van HR Access en Peoplesphere |
12u15 | Samenbrengen van de resultaten, en conclusies |
12u30 | Lunch en networking |
Plaats
FOD P&O – Auditorium
Wetstraat 51 – 1040 Brussel