Vanaf 21 maart zullen veel gebruikers raar opkijken wanneer ze plots een profiel van Orange onder de neus geschoven krijgen. Als ze op de vermomde vacature tikken, verschijnt een echte biografie met een paar leuke foto’s. Spreekt de vacature aan, kan de gebruiker swipen om verder te gaan. Hij ontvangt dan meteen het allerleukste Tinder-bericht: It’s a match! Daarna krijgt hij een privébericht om meer te weten te komen over de vacature en om te zien of er uiteindelijk ook echt een match is.
Isabel Carrion, Chief People Officer bij Orange Belgium: “Als bold challenger willen we niet alleen onze klanten verrassen met originele mobiele en convergente abonnementen. We willen ook het bestaande telecomlandschap door elkaar schudden door ons te onderscheiden, door een verschil te maken… ook intern. Daarom willen we digital natives aantrekken die ons kunnen helpen om de markt verder te dynamiseren. Met de lancering van deze rekruteringscampagne via datingsite Tinder willen we daar zijn waar digital natives hun tijd doorbrengen. Het is een originele manier van contact maken met mensen die niet alleen op zoek zijn naar liefde, maar misschien ook naar een nieuwe job om van te houden.”
De rekruteringscampagne via Tinder zal een maand duren en is onderdeel van de algemene strategie van Orange om zichzelf als werkgever op de kaart te zetten. Daarnaast sluit de campagne naadloos aan op de rekruteringsfilosofie van het bedrijf, die erop gericht is nieuwe talenten op een digitale en vernieuwende manier aan te trekken, en op de doelstelling om hen een unieke en originele job te bezorgen in de snel evoluerende telecomsector.
Orange Belgium is momenteel op zoek naar nieuwe collega’s voor verschillende functies in Orange-shops, Customer Services, Marketing, B2B Sales, Project Management, Product Management, HR, Finance enz.
Het Top Employers Institute beloonde Orange Belgium onlangs met het certificaat van Top Employer 2018. De onafhankelijke organisatie vergelijkt de werkomstandigheden van een werkgever met de internationale standaard. Het certificaat houdt rekening met verschillende criteria: Talentstrategie, Personeelsplanning, Integratie van nieuwe werknemers, Opleiding en ontwikkeling, Prestatiemanagement, Ontwikkeling van leiderschap, Carrière- en opvolgingsmanagement, Vergoeding en voordelen, Cultuur. In totaal werden dit jaar 64 Top Employers verkozen.