Het nieuwe werken is vandaag realiteit en telewerken is eigenlijk al niet meer weg te denken. We gaan er met z’n allen volop in mee, maar toch is het cruciaal om eens stil te staan bij onze huidige manier van werken en hoe we dit in de toekomst idealiter aanpakken. Om antwoorden te krijgen op deze prangende vragen, lanceerden Synergics en Attentia een marktonderzoek. U geeft toch ook even uw waardevolle input? (Duurtijd: 7 min.)
De coronacrisis heeft van het nieuwe werken versneld onze huidige realiteit gemaakt. Vandaag werken we als geen ander flexibel en vanop andere locaties zoals van thuis uit. Het telewerken is eigenlijk al niet meer weg te denken en een nieuw digitaal elan is volop ingezet. Maar toch is het cruciaal om stil te staan bij de huidige manier van werken en hoe we dit in de toekomst idealiter aanpakken. Wat zijn de voor- en nadelen van het thuiswerken voor de organisatie, maar ook voor de medewerkers? Zijn we nu écht productiever of toch niet? Voelen we ons gelukkiger nu we meer thuiswerken? Synergics en Attentia startten samen een marktonderzoek om een antwoord te vinden op de meest prangende vragen rond telewerken.
Neem nu deel en ontvang na het afsluiten van het onderzoek, als eerste een inzicht in de resultaten. Bovendien verloot Synergics ook een aantal mooie prijzen onder de respondenten. Deelnemen neemt slechts enkele minuten van uw tijd in beslag.